Mitt nuvarande jobb

Just nu har jag en 25% anställning hos Eva på IHC Norr. Jag trivs superduper och vi jobbar mycket bra ihop!
www.ihcnorr.se


På gården finns ca 20hästar i olika åldrar. Avel bedrivs i en mindre skala och i år är fyra ston dräktiga. Varje söndag är det turrindning och på onsdagar är det ridskola. Ungeför en gång/månad kommer en tränare utifrån och håller helgkurser på anläggningen. Vi har fyra lösdriftshallar, ett nybyggt fint stall med 7 boxar, cafeteria/kök, badtunna, konferensrum, ridbana och rundkorall. Runt gården finns jättefina vägar och utsikt över Tavelsjön.

Jag älskar mitt jobb och förutom en extra slant (som jag lägger på ridkurser :P) så ger det mig arbetslivserfarenhet och kunskap.


Mina arbetsuppgifter är att:

-Hålla ridlektioner
-träna unghästar
-rida till turhästar
-leda turridningar







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0