Vägen till Strömsholm

Denna blogg kommer handla om tölt, sadlar, BLUP, väder, föl, el-stängsel, tävlingar, hösilage, dressyr, träning, tankar, ridskolan, IHC Norr, kurser, Worldfengur och mig. Det kommer handla om den delen av mitt liv som handlar om islandshästen. Den kommer också handla om hopp, drömmar, passion, ilska, frustration och kärlek till det som tar så här stor del av mitt liv.

I den här bloggen kommer jag skriva om den krokiga och guppiga vägen mot ett mål och en dröm. Drömmen om att arbeta med sin passion i livet.
'
Drömmen om Islandshästutbildningen 2010-2011 Strömsholm.


Det kommer nästan bli en loggbok för mig själv och allt det arbete jag kommer att lägga ner för att nå målet. Jag kommer att uppdatera om hur det går med mina träningshästar, ridskolan och min egen utbildning. Men också om själv ansökningsprocessen och mer praktiska saker.


Om inte hästar är er passion i livet (eller om ni skulle vara sjukt intresserade av att sätta er in i mitt liv):
VARNAR JAG ER FÖR TRÅKIG LÄSNING!



Jag och min medarbetare, partner, fiende, kärlek och vän Vinda från Tavelsjö. På väg mot målet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0